Creative director Kopper verlaat Saatchi & Saatchi
Creative director Edwin Kopper vertrekt per 1 juni bij Saatchi & Saatchi. De reden voor vertrek is, volgens Kopper en managing…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het besluit om uit elkaar te gaan is in gezamenlijkheid genomen. Kopper was zeven jaar creative director bij Saatchi & Saatchi. Mede onder zijn leiding groeide het bureau van 15 naar 40 medewerkers en werden klanten als Mercedes-Benz en Staatsloterij binnengehaald.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kopper over zijn vertrek: ‘De spreekwoordelijke koek was een beetje op. En het leuke is, we hebben geen ruzie.’ Müller: ‘We gaan zoals dat heet leuk uit elkaar, zonder advocaten, maar wel met een feest.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet bureau maakt op korte termijn een opvolger bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid