Consument wil productvergelijkingen in webwinkels
Ruim een vijfde van de Nederlandse consumenten die op internet aankopen doen, wil dat webwinkels productvergelijkingen op hun sites opnemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat maakt de winkelervaring transparanter en betrouwbaarder, blijkt uit de toelichting op de halfjaarlijkse marktcijfers van de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie Thuiswinkel.org.
22 Procent van de consumenten wil productvergelijkingen in webwinkels. Nederlanders beginnen een toenemende mate van digitale service te eisen van winkeliers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Winkeliers die tegemoet komen aan deze wens verlagen de drempel voor consumenten die op het punt staan een aankoop te doen bij een webwinkel. Daarnaast blijken consumenten ook nog steeds problemen te hebben met online betale. Ook de hoogte van de verzendkosten is een drempel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid