Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercial Karvan Cévitam: De allerlekkerste ice tea maak je zelf

Het is het eerste werk van Being There voor het merk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na de ziet de eerste commercial voor Karvan Cévitam het levenslicht. Met &;De allerlekkerste ice tea maak je zelf&; is de campagne van Karvan Cévitam deze week begonnen.

Being There werkt ook aan nieuwe campagnes van Kraft Heinz merken.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Opdrachtgever: Kraft Heinz
Verantwoordelijke bij klant: Erik Kasper, Dorien Dijkstra, Laura Beenders
Bureau: Being There
Creatie: Alwine de Jong, Ben Goedegebuur, Paul van Raak
Strategie: Bas Velthuis
Idea Producer: Lonneke Grotenhuis
RTV Producer: Jessica Scott (Hogarth)
Productiemaatschappij: CZAR
Regie: Jelmar Hufen
Producer: Josepha Dhondt
DOP: Stephan Polman
Postproductie (offline): Brian Ent, Kapsalon
Postproductie (online): Joppo in de Grot, De Grot
Muziek: Lodewijk Pöttker, Massive Music
Geluid: Eelco Bakker, FC Walvisch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in