Overslaan en naar de inhoud gaan

Nissan brengt emoties fans in 360 graden live stream Champions League finale

De wedstrijd Real Madrid-Atlético Madrid is live te zien op Nissans YouTube channel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De film heet FINAL 360° en legt real time de emoties van de fans van beide finalisten vast die op dat moment in Madrid de wedstrijd volgen. Deze beelden zijn niet op tv te zien. Fans kunnen ze live volgen op hun devices.

related partner content for mobile comes here

Jean Pierre Diernaz, VP Marketing Nissan Europe, zegt dat Nissan zeg met de 360° live stream op YouTube voetbalfans iets te willen geven dat ze nooit eerder hebben gezien.

360° films op YouTube is een innovatieve vorm van film maken. Pas sinds vorige maand is dit mogelijk op YouTube. Er wordt een omni-directional camera gebruikt en de kijker heeft de controle. Op deze manier wordt een soort virtual reality gecreëerd. De kijker hoeft zijn smartphone of tablet slechts in de richting te sturen waar hij wil kijken. Nissan verwacht dat de helft van de kijkers de wedstrijd via een tweede scherm bekijkt.

De live stream is vanaf komende zaterdag 28 mei te volgen via onderstaand kanaal:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in