Overslaan en naar de inhoud gaan

Bannerwise is ING Starter van het Jaar 2015

Het publiek kon op internet een week lang stemmen op hun favoriete starter.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

is na een spannende race door het publiek gekozen als ING Starter van het Jaar 2015. De Amsterdamse ondernemers ondervonden vooral veel concurrentie van en

related partner content for mobile comes here

Ondernemers Miguel Zamora Lopez, Fabio Coduri en Joost Kortlever namen als winnaars een bos bloemen en een hippe fiets in ontvangst. Ook wint Bannerwise een sessie met Patrick van der Pijl van Business Models Inc. en kan het bureau het speciale logo ING Starter of the Year 2015 voeren op de site.

Zelf banners maken
Bannerwise biedt een online tool waarmee ondernemers en marketeers zelf banners kunnen maken. De software past de banners automatisch aan voor verschillende formaten, mobiele apparaten en advertentieplatformen, waardoor adverteerders met minder investering meer bereik en meer omzet kunnen halen.

Het idee voor Bannerwise komt van Zamora Lopes, die bij internetbureaus banners maakte voor klanten. Dit waren doorgaans vrij eenvoudige banners en voor elke minimale aanpassing werd relatief veel geld gevraagd. ‘Dat kan anders’ dacht hij en begon met ontwikkelen van de software die gebruiksvriendelijker is, en betere banners moet afleveren.

De Amsterdamse start-up heeft momenteel meer dan vijftienhonderd gebruikers en (inter)nationale samenwerkingsverbanden liggen in het verschiet, waaronder een samenwerking met het online mediaboekingsplatform . Daarnaast zijn de mannen van Bannerwise bezig met internationalisatie en uitbereiding naar het buitenland.

Vorige winnaars
ING organiseerde voor de derde keer deze verkiezing. De winnaars van de voorgaande edities zijn Huren.nl in 2013 en Athom in 2014.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in