Overslaan en naar de inhoud gaan

Alleen betalen voor geopende mail

De nieuwe e-mail marketing serviceprovider Hellodialog belooft alleen geopende nieuwsbrieven in rekening te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Hellodialog wordt 78 procent van alle nieuwsbrieven niet geopend. De nieuwe e-mail marketing service provider brengt daarom alleen de geopende e-mails in rekening en werkt zonder abonnementskosten. Ook biedt het een hulpmiddel aan die vervolgnieuwsbrieven optimaliseert en inzicht geeft in het leesgedrag van de ontvangers. Voor webwinkels is er een tool die inzichtelijk maakt hoeveel verkopen een verzending heeft opgeleverd.

related partner content for mobile comes here

Hellodialog is onderdeel van Pixelindustries, een digitaal bureau voor webdesign, e-commerce en online marketing. Mike van der Wallen, één van de oprichters van Hellodialog: ‘Email marketing is springlevend, alleen was de kostenstructuur wel duidelijk aan vernieuwing toe. We waren verbijsterd dat alle aanbieders vaste abonnementen en prijzen voor verstuurde nieuwsbrieven in rekening brengen. Bovendien praat niemand over de lage openingsratio, laat staan over hoe deze te verhogen. Daar is nog echt winst te behalen voor bedrijven.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in