Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerikaanse SFX koopt ID&T

De Nederlandse organisator van dance-evenementen en festivals ID&T wordt onderdeel van het Amerikaanse bedrijf SFX Entertainment. Dat is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SFX koopt driekwart van de aandelen van de onderneming, wat ID&T een waardering geeft van ruim 130 miljoen dollar (100 miljoen euro).

related partner content for mobile comes here

ID&T is bekend van evenementen als Sensation en Mysteryland. De onderneming is opgericht in 1992 en actief in 22 landen in Europa, Azië, Australië, Zuid-Amerika en Noord-Amerika.

'Het creatieve hart, waar de feesten en festivals worden bedacht en vormgegeven, blijft volledig in Nederlandse handen. Het blijft onder de naam M-Design gevestigd in Amsterdam', zo benadrukte de onderneming.

Ook blijft de naam ID&T gewoon bestaan. In 2012 sloeg de onderneming nog een overnamebod van 100 miljoen dollar af.

Volgens ID&T-directeur Duncan Stutterheim kan ID&T, als onderdeel van SFX , flexibeler reageren op nieuwe ontwikkelingen, belangrijke investeringen beter dragen en over grotere reserves beschikken qua personeel en organisatie. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in