Adecco verlengt sponsoring KNVB
De KNVB en sponsor Adecco hebben het bestaande sponsorcontract opengebroken en verlengd tot en met het WK van 2006 in Duitsland.
Adecco betaalt jaarlijks bijna 700.000 euro voor de samenwerking ‘Sportsponsoring is een krachtig middel om de naamsbekendheid van onze organisatie te vergroten en is een integraal onderdeel van totale marketingbeleid’, zegt Rinus Wittenberg, sponsormanager van Adecco.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De KNVB heeft momenteel acht sponsors. ING, Nationale-Nederlanden, Nike, Heineken en de Staatsloterij hadden al een contract tot en met 2006. PriceWaterhouseCoopers en Nuon staan ook op het punt de samenwerking officieel te verlengen. MasterCard heeft zijn hoofdsponsorschap beëindigd en is in gesprek met de KNVB over een andere invulling van de samenwerking. Shell liet al eerder weten de sponsoring te beëindigen (Sponsor Magazine Online).
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid