Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN, Creative Belgium en De Persgroep presenteren Beach Quiz in Cannes

Mixed teams van Nederlanders en Belgen strijden om de prijzen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eerder organiseerden de drie partijen al samen de Creative Battle. De Cannes Lions Beach Quiz is een pubquiz op het strand, met een aantal spelronden, verschillende formats en categorieën zoals creativiteit, media, Cannes Lions en België/Nederland. 

related partner content for mobile comes here

Het event is op dinsdag 20 juni van 17.30 uur tot 20.00 uur bij Long Beach Plage aan La Croisette. Het creatieve team Bies Vermeulen en Sebastiaan Kenter (Bies & Sebas) stelt de quiz samen en Jeroom Snelders, vast jurylid in het tv-programma De Slimste Mens ter Wereld, is de presentator. Alle Nederlanders en Belgen worden uitgenodigd om deel te nemen en na afloop een biertje te drinken met elkaar. Je kunt je als team gratis registreren via Eventbrite.

Verbinden


Thomas van Vessem, manager corporate marketing bij de Persgroep Nederland, licht het nieuwe format toe: 'Cannes is voor de creatieve sector een mix van inhoud en plezier. De beach quiz heeft exact die mix. In een leuke setting elkaar de loef proberen af te steken, terwijl het wel over het vak gaat. Wij hebben er voor gekozen om minder op de nationale trots te zitten en meer naar verbinding en netwerk te gaan. Wij verwachten tot veel verrassende inzichten te komen en willen graag de samenwerking tussen media en creatie blijven stimuleren. Daarom zijn wij ook partner van ADCN.'

, manager corporate marketing bij de Persgroep Nederland, licht het nieuwe format toe: 'Cannes is voor de creatieve sector een mix van inhoud en plezier. De beach quiz heeft exact die mix. In een leuke setting elkaar de loef proberen af te steken, terwijl het wel over het vak gaat. Wij hebben er voor gekozen om minder op de nationale trots te zitten en meer naar verbinding en netwerk te gaan. Wij verwachten tot veel verrassende inzichten te komen en willen graag de samenwerking tussen media en creatie blijven stimuleren. Daarom zijn wij ook partner van ADCN.'

Smart creativity


Dinesh Sonak, Managing Director ADCN: 'Wij zijn benieuwd wie de slimste ‘creative minds’ van Nederland en België zijn. De quiz biedt light entertainment en smart creativity en de exchange met een andere cultuur stimuleert altijd creativiteit.'

, Managing Director ADCN: 'Wij zijn benieuwd wie de slimste ‘creative minds’ van Nederland en België zijn. De quiz biedt light entertainment en smart creativity en de exchange met een andere cultuur stimuleert altijd creativiteit.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in