Overslaan en naar de inhoud gaan

Promovendum zet zaken in perspectief met optische illusies

Mediabedrijf Corrino produceerde tv-spots waarin je een ongeval een mini-setup blijkt
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

'Gelukkig is niet alles wat het lijkt. Maar stel nou dat er echt iets gebeurt, dan bent u bij Promovendum goed verzekerd.' Dat is de boodschap van de verzekeraar in een nieuwe tv-campagne.

related partner content for mobile comes here

In de reclame is niets wat het lijkt. Mediabedrijf Corrino produceerde video's waarin een ongeval of schadesituatie in werkelijkheid een miniatuur-setup blijken. De makers vertellen dat zij ‘forced perspective’ gebruiken. Dat betekent dat voor- en achtergrond met elkaar versmelten en uiteindelijk leiden tot een verassende illusie. Creatieven Dennis Vet, Joyce van Diepen en regisseur André Maat lieten zich voor deze campagne inspireren door Michael Paul Smith en zijn fotografieproject 'Elgin Park'.

De campagne is te zien en te horen op tv, radio en online.

Credits
Creatives: Dennis Vet en Joyce van Diepen
Bureau: Corrino
Productie: Corrino Films
Regie: André Maat
DoP: Coen Stroeve
Art Director: Goof Vermeulen
Producer: Dennis Vet & Fabio Petrillo

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in