Overslaan en naar de inhoud gaan

7 Ditches TV met Barbara Barend: (Heldenmagazine) "Ik geloof in dit blad, daar ga ik vol voor"

7 Ditches TV praat met Barbara Barend, die onlangs het door haar opgerichte sportblad Heldenmagazine terug kocht van Sanoma, was dat een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie


 

related partner content for mobile comes here

“Ik heb het teruggekocht, want we groeien”, zegt Barend. “Ik heb mijn baan als bij Fox Sport opgezegd, omdat ik een cross-mediaal platform wil maken van Helden - met evenementen en websites.”
"Wij Barends kunnen geen keuze maken, we willen alles doen", zegt de zakenvrouw. “Ik geloof in dit blad, dat kun je er niet bij doen, daar moet je vol voor gaan.” 

Maar ze wilde eigenlijk helemaal geen journalist worden. “Ik wilde profvoetballer, tennisser of kleuterleider worden.” In elk geval wilde Barend meer dan alleen presenteren. 

Sanoma 

Toen Sanoma Helden van de hand deed besloot Barend dat ze iets wilde maken van Heldemagazine. “Ik heb jaren met plezier langs de lijn gestaan”, zegt Barend. “De tijd was rijp om op te stappen.”
En Barend heeft naar eigen zeggen helder voor ogen wat ze de komende jaren wil doen. “Voor dit jaar evenementen en het platform”, zegt Barend. “Zoals talkshows en een Heldenaward. Voor mij is the sky the limit. Ik ben een onrustig type, veel met nieuwe mensen spreken helpt mij om verder te komen.” 

Geld verdienen doet Barend met partners uit de sportsector, zoals Rabobank, Aegon en Gaastra. "Er zijn genoeg manieren om geld te verdienen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in