Overslaan en naar de inhoud gaan

NVPI: ‘Free Record Shop had geen serieus strategisch plan’

Fysieke markt voor home entertainment is levens vatbaar volgens branchorganisatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Investeringsmaatschappij ProCures gaf de verslechterende marktomstandigheden als reden van het tweede faillissement van Free Record Shop.  De Nederlandse Vereniging van uitgevers van audiovisuele media NVPI heeft middels een persbericht laten weten niet eenst te zijn met de in de media geschetste situatie. Volgens NVPI Video zijn niet de verslechterde marktomstandigheden op gebied van muziek, films en games, maar het ontbreken van een serieus strategisch plan en de verslechterde zakelijke relatie met leveranciers de belangrijkste oorzaak van het faillissement van FRS.

related partner content for mobile comes here

NVPI is er zelfs van overtuigd dat de fysieke markt voor home entertainment absoluut levensvatbaar is ”De consument is nog steeds bereid om DVD’s en BluRay’s te kopen op de juiste plaats, op het juiste moment en voor de juiste prijs.” 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in