
ShowHeroes introduceert Custom Audio voor Connected TV (CTV). Adverteerders kunnen daarmee een AI-gegenereerd audiofragment in CTV-advertenties integreren. Het audiofragment kan realtime worden aangepast op basis van contextuele parameters, zoals geografische locatie.
De integratie van AI-gegenereerde audiofragmenten wordt mogelijk gemaakt door een strategische samenwerking met AudioStack, een end-to-end, AI-gedreven productieplatform.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens'Cruciale rol audio'
Volgens countrymanager Nederland ShowHeroes Group Tim Samsom tonen meerdere internationale onderzoeken aan dat audio een cruciale rol speelt in het onthouden van reclameboodschappen. 'Onder andere uit onderzoeken van IAB en Sonata Insights blijkt dat een overweldigend percentage adverteerders positief staat tegenover het gebruik van generative AI in ad creation. Dit weerspiegelt de enorme kansen die er liggen in het afstemmen van creatieve content op de interesses en voorkeuren van de consument.'
Volgens Samsom is het een aanpak die door meer dan 70 procent van de consumenten wordt gewaardeerd en resulteert in een meetbare verbetering van de attribution metrics ten opzichte van andere advertentieformaten. 'Door content te personaliseren, kunnen bedrijven sterkere connecties met hun doelgroep opbouwen, wat leidt tot meer memorabele interacties en een grotere merkloyaliteit.'
Hier een video van hoe het werkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee