Overslaan en naar de inhoud gaan

Google breidt inclusieve marketingtoolkit ‘All in’ uit

De uitbreiding van de toolkit is dinsdag geintroduceerd op het Cannes Lions International Festival of Creativity
Google 'All in'
Google 'All in'
Google 'All in'
Google 'All in'

Het doel van Google is om marketeers, adverteerders en andere creatieven de tools te geven om inclusief werk te maken. De uitbreiding van de Google ‘All in’ toolkit zal bestaan uit nieuwe inzichten over inclusieve marketing.

related partner content for mobile comes here

Cannes Lions International Festival of Creativity

Een belangrijk thema tijdens de Cannes Lions dit jaar is het vertegenwoordigen van de ondervertegenwoordigde in creatief werk. Google is de eerst officiële partner van het festival op het gebied van inclusiviteit.

Het handboek is tot stand gekomen in samenwerking met experts zoals Disability:IN en LaVant Consulting, en brancheorganisaties zoals de American Association of Ad Agencies en Ad Council.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in