Google breidt inclusieve marketingtoolkit ‘All in’ uit
De uitbreiding van de toolkit is dinsdag geintroduceerd op het Cannes Lions International Festival of Creativity

Google 'All in'

Google 'All in'
Het doel van Google is om marketeers, adverteerders en andere creatieven de tools te geven om inclusief werk te maken. De uitbreiding van de Google ‘All in’ toolkit zal bestaan uit nieuwe inzichten over inclusieve marketing.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Cannes Lions International Festival of Creativity
Een belangrijk thema tijdens de Cannes Lions dit jaar is het vertegenwoordigen van de ondervertegenwoordigde in creatief werk. Google is de eerst officiële partner van het festival op het gebied van inclusiviteit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet handboek is tot stand gekomen in samenwerking met experts zoals Disability:IN en LaVant Consulting, en brancheorganisaties zoals de American Association of Ad Agencies en Ad Council.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid