Overslaan en naar de inhoud gaan

Wunder ontwikkelt merkstijl Pour Vous

Het jonge strategisch designbureau Wunder heeft voor parfumerieketen Pour Vous een nieuwe merkstijl mogen ontwikkelen, geïnspireerd op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vraag van Pour Vous was om de allure van het verleden terug te brengen in het merk. De opdracht omvatte illustraties, achtgrondpatronen, kleuren en lettertypes in een modern-klassieke stijl.

related partner content for mobile comes here

Pour Vous is de oudste parfumerieketen van Nederland. Het ontwikkelde de markt en was een toonaangevende, luxe parfumerie. Door de opkomst van ketens als ICI PARIS XL en Douglas verloor het marktaandeel. Nadat A.S. Watson het merk opnam in zijn portefeuille kreeg het weer de kans om op te bloeien. Wunder omschrijft het werk als ‘een merkstijl met een universeel gevoel van schoonheid, luxe en aandacht die de ‘oude dame’ vernieuwde allure geeft.’


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in