Windsurfen in Rio met Dorian Rijsselberghe
Marketingbureau Brand New Live lanceert virtualreality-simulator voor Samsung


Bezoekers van de Olympic Experience in Scheveningen kunnen ervaren hoe het is om te windsurfen op de Olympische Spelen. De virtualreality-simulator is onderdeel van een grotere campagne voor Samsung.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOlympisch kampioen Dorian van Rijsselberghe is deze zomer het gezicht van de Olympische campagne #DoWhatYouCan’t. Deze actie is bedoeld om de producten Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 edge en de Gear VR onder de aandacht te brengen.
Bureau Brand New Live ontwikkelde een VR-video en simulator waarmee consumenten kunnen ervaren hoe het is om te windsurfen met Dorian. Je ziet precies wat zich op open zee afspeelt, in 360 graden en met details als windsnelheid en –richting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid