Fondsen werven? Met deze benchmark zie je in één oogopslag of je communicatie op orde is
Maakt slechts 0,76 procent van je websitebezoekers geld over? Schrik niet. Dat is normaal.


Een doorklik-gemiddelde van 1 procent op de nieuwsbrief? Dan doe het als fondsenwerven niet slecht. Althans niet slechter dan je collega's. Maakt slechts 0,76 procent van je websitebezoek een bedrag over? Schrik niet. Het is normaal. Laat 2 procent van je websitebezoek een emailadres achter? Ook keurig volgens het gemiddelde. Meer dan 285 Facebookvolgers op een bestand van 1000 emailadressen? Netjes. Classy, volgens eigen zeggen 's werelds snelst groeiende fundraising platform, onderzocht de gemiddelden van organisaties die donateurs werven voor goede doelen. Met onderstaande infographic zie je in één oogopslag of er al dan niet nog een tandje bij moet.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid