Overslaan en naar de inhoud gaan

Fondsen werven? Met deze benchmark zie je in één oogopslag of je communicatie op orde is

Maakt slechts 0,76 procent van je websitebezoekers geld over? Schrik niet. Dat is normaal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een doorklik-gemiddelde van 1 procent op de nieuwsbrief? Dan doe het als fondsenwerven niet slecht. Althans niet slechter dan je collega&;s. Maakt slechts 0,76 procent van je websitebezoek een bedrag over? Schrik niet. Het is normaal. Laat 2 procent van je websitebezoek een emailadres achter? Ook keurig volgens het gemiddelde. Meer dan 285 Facebookvolgers op een bestand van 1000 emailadressen? Netjes. Classy, volgens eigen zeggen &;s werelds snelst groeiende fundraising platform, onderzocht de gemiddelden van organisaties die donateurs werven voor goede doelen.  Met onderstaande infographic zie je in één oogopslag of er al dan niet nog een tandje bij moet.

related partner content for mobile comes here

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in