Overslaan en naar de inhoud gaan

De 5 trending Olympische advertenties op YouTube

De Olympische Spelen in Rio de Janeiro beginnen deze week en in aanloop daar naartoe maakt YouTube de trending commercials van Olympische…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

 YouTube hebben sponsors van de Olympische Spelen wereldwijd een kijktijd van meer dan 400 jaar bereikt op het online videomedium. Deze kijktijd is ontstaan in de periode april 2016 tot en met juli 2016. Volgens het videoplatform hebben de Olympische Spelen in Rio ook meer zoekopdrachten op YouTube vergeleken met andere grote sportevenementen, zoals het WK Voetbal 2014 en de laatste twee EK´s Voetbal. Daar komt bij dat video’s over Rio 2016 voornamelijk op een smartphone worden bekeken.

related partner content for mobile comes here

De trending Olympische sponsoren met hun commercials zijn hieronder te bekijken:

1. Leo Burnett: – Keep Playing (Always)

– Keep Playing

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


2. Doner: – See What Missy Franklin Has To Say (Minute Maid)

| See What U.S. Olympian Missy Franklin Has To Say

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


3. Wieden+Kennedy: Thank You, Mom – Strong (P&G)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


4. Leo Burnett: The Chant (Samsung)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


5. BBDO: The Carpool to Rio (Visa)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in