De 5 trending Olympische advertenties op YouTube


Volgens YouTube hebben sponsors van de Olympische Spelen wereldwijd een kijktijd van meer dan 400 jaar bereikt op het online videomedium. Deze kijktijd is ontstaan in de periode april 2016 tot en met juli 2016. Volgens het videoplatform hebben de Olympische Spelen in Rio ook meer zoekopdrachten op YouTube vergeleken met andere grote sportevenementen, zoals het WK Voetbal 2014 en de laatste twee EK´s Voetbal. Daar komt bij dat video’s over Rio 2016 voornamelijk op een smartphone worden bekeken.
De trending Olympische sponsoren met hun commercials zijn hieronder te bekijken:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS1. Leo Burnett: #LikeAGirl – Keep Playing (Always)
Always #LikeAGirl – Keep Playing
2. Doner: #DoingGood – See What Missy Franklin Has To Say (Minute Maid)
Minute Maid #doingood | See What U.S. Olympian Missy Franklin Has To Say
3. Wieden+Kennedy: Thank You, Mom – Strong (P&G)
P&G Thank You, Mom - Strong | Rio 2016 Olympic Games
4. Leo Burnett: The Chant (Samsung)
Samsung Official TVC: "The Chant" - Rio 2016 Olympic Games
5. BBDO: The Carpool to Rio (Visa)
Visa | The Carpool to Rio - featuring Team Visa Olympians
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid