'V&D moet gewoon helemaal anders'
De beste artikelen uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: de restyling van V&D in 2003.


Groots aangekondigd in Tijdschrift voor Marketing in 2003: V&D gaat een totaal nieuwe koers varen...
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een interview met Linda Eriksen, manager marketingcommunicatie bij V&D. Het moest helemaal anders: van stoffig en verouderd warenhuis naar nieuw, licht en aktueel. Jan des Bouvrie werd ingeschakeld om de winkels te restylen, om lifestyle en belevingswerelden te creëren.
Een nieuwe missie en visie lagen ten grondslag aan deze vernieuwingen...
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLees hier het hele artikel (pdf)
(Auteur: Jeroen Siebelink)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid