Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp.nl kiest voor TBWA\

TBWA\Neboko heeft de nieuwe campagne voor Wehkamp.nl gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een sessie over de merkpositionering besloot het online warenhuis zonder pitch klant te worden bij TBWA\, om met een nieuwe campagne een grotere groep consumenten aan te spreken.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe Wehkamp-commercial:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Gert van de Weerdhof, ceo van Wehkamp.nl en RFS Holding, zet in op verdere groei van Wehkamp, dat in acht jaar tijd uitgroeide tot een grote speler in de online retailmarkt. De afgelopen jaren groeide het mode-aanbod van Wehkamp.nl sterk, onder meer door samenwerking met merken als Mango, G-Star Raw, Filippa-K en Oger, maar ook op het gebied van beauty en living werd het assortiment uitgebreid. Desondanks is het merk nog niet bij alle consumenten even sterk geworteld.

Simon Neefjes, ceo TBWA\Neboko, vindt: &;We hebben een indrukwekkende campagne gemaakt die zorgt voor een hernieuwde kennismaking met Wehkamp.nl.&;

Van de Weerdhof over de keuze voor TBWA\: &;Op basis van een Disruption-sessie van TBWA\ afgelopen najaar concludeerden we dat het merk Wehkamp.nl voor veel consumenten nog beter geladen kan worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met deze campagne onze doelstellingen realiseren.&;

Tot nu toe werkte Wehkamp.nl met wisselende partijen samen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in