Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: 'Denk fris. Spa Fruit.'

'Situaties uit het dagelijks leven fris, anders en met open vizier te benaderen.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de introductie van de nieuwe smaak Citrus Fruit (vanaf half april) start Spa ook een intensieve voorjaars- en zomercampagne van Spa Fruit die onder andere een TV commercial, winkelvloeractiviteiten en grootschalige sampling omvat. 

related partner content for mobile comes here

Spa zegt het verfrissende karakter van de frisdrank nog meer te willen onderstrepen, door mensen uit te nodigen het dagelijks leven fris, anders en met open vizier te benaderen. Dat gebeurt ook in de commercials (de eerste is hieronder te zien). &;Dat levert een schat aan nieuwe positieve inzichten op!&;

De nieuwe TVC met pay-off ‘Denk fris. Spa Fruit.’ is gericht op het gehele koolzuurhoudende assortiment van Spa Fruit en zal vanaf week 11 te zien zijn. Naast de TV-campagne zal Spa Fruit intensief worden ondersteund met proeverijen door het hele land, center- en retail signs voor Citrus Fruit, promoties op de winkelvloer en PR.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Opdrachtgever: Spadel Nederland
Creatie TVC: Publicis
Media: Initiative Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in