Overslaan en naar de inhoud gaan

Wefilm genomineerd voor Amsterdam Business Award 2014

Naast twee andere bedrijven, is productiemaatschappij Wefilm genomineerd voor de Amsterdam Business Award 2014.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

​De andere genomineerden zijn designbedrijf Droog en biobrandstofbedrijf SkyNRG. De drie werden genomineerd uit tientallen inzendingen.

related partner content for mobile comes here

Wefilm is in de reclamewereld een steeds bekender productiebedrijf. Het maakte in 2013 furore met de campagne &;Waarom wachten met iets moois zeggen&; van Déla (bureau: Ogilvy). De organisatie van de Amsterdam Business Award meldt over Wefilm: &;Het is een bedrijf dat spraakmakende online films en commercials maakt, waarbij zij niet alleen de adverteerder maar ook de consument centraal stellen. De films zijn volgens de drie ondernemers Bas Welling, Roel Welling en Tobias Wilbrink pas geslaagd als mensen deze zelf delen. Sinds de oprichting in 2009 is het werk van Wefilm al door 100 miljoen mensen bekeken.&;

Bas Welling, mede-eigenaar en -oprichter van Wefilm: &;Wij zijn supertrots op onze nominatie! In de afgelopen jaren werden we verwend met vele prijzen voor onze producties, maar zo’n waardering voor ons ondernemerschap en onze koers kregen we nog niet eerder.&;

Methode
De drie genomineerde bedrijven worden binnenkort bezocht door een jury die hen beoordeelt op innovatief denkvermogen, duurzaamheid, toekomstvastheid, maatschappelijke betrokkenheid en hun bijdrage aan de regio. De jury wordt voorgezeten door Bart Maussen (oprichter en eigenaar van de Dutch PR Group) en bestaat verder uit Nico Perdaan (eigenaar en partner van Jan Accountants), Philip van Poecke (sales director van De Telegraaf), Eric Traa (regiodirecteur Rabobank Markt-Centrum Amsterdam) en Arthur van der Kroef (partner bij Van Diepen Van der Kroef Advocaten).

Kras
Tijdens het galadiner op 8 mei in NH Grand Hotel Krasnapolsky wordt bekendgemaakt wie van de drie genomineerden zich de waardige opvolger mag noemen van Olcay Gulsen van Supertrash (2010), Hans Brouwer van Massive Music (2011), Raymond Cloosterman van Rituals (2012) en Guido Heezen van Effectory (2013). De winnaar ontvangt een advertentiebudget in de Telegraaf ter waarde van 25.000 euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in