Overslaan en naar de inhoud gaan

VvAA scherpt positionering aan

De VvAA (Vereniging van Artsen Automobilisten) heeft de positionering aangescherpt. Ook het ledenmagazine Arts en Auto ging op de schop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ) heeft de positionering aangescherpt. Ook het ledenmagazine Arts en Auto ging op de schop.

related partner content for mobile comes here

De VvAA wil zich meer nadrukkelijk presenteren als dienstverlenende ledenorganisatie van en voor zorgprofessionals. Met een nieuwe communicatiecampagne, een vernieuwde website en een nieuwe stijl en formule van het ledenmagazine Arts en Auto wordt deze positie onderstreept.

In de campagne die de aangescherpte identiteit moet uitdragen, draait het om ‘Verhalen uit de praktijk’. Daarbij voeren VvAA leden en klanten het woord. Niels Hovestad, directeur Marketing & Communicatie van VvAA: 'De essentie van een netwerk is dat mensen contact met elkaar hebben, kennis delen en elkaar verhalen vertellen. Als VvAA kunnen wij deze verhalen, thema’s en meningen beroepsgroep overstijgend zichtbaar maken. Deze kracht gaan wij nog meer gebruiken: leden vertellen hún verhaal en daarmee vertellen ze óns verhaal.'
De campagne is ontwikkeld door Roorda reclamebureau.

Ook het ledenmagazine Arts en Auto ging op de schop.Hoofdredacteur Marjan Enzlin: "De vernieuwde redactionele formule laat nog beter zien dat het blad al lang niet meer een blad is 'voor dokters over auto's. Anno 2012 heeft de zorgprofessional naast medisch inhoudelijke taken nog met een groot aantal andere ontwikkelingen te maken. Bijvoorbeeld zijn of haar rol als ondernemer of werkgever, de samenwerking binnen de praktijk of maatschap en nieuwe kostenstructuren. Daarnaast is hij ook gewoon mens. Op al deze aspecten zoomen wij in waarbij de beleving en ervaring van de zorgprofessional centraal staan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in