VODW lanceert digitale tak


VODW wil inspelen op de worsteling die bedrijven hebben met de transitie van een online- en datagedreven organisatie.
Patrick Ruijs, managing partner van VODW, legt de stap uit: ‘Wij zien dat de CMO behoefte heeft aan een echte partner om digitale transformatie vorm te geven, een partner die echt klantdenken combineert met business sense. VODW is al jaren actief op het vlak van digitale strategie. We gaan nu verder in de ondersteuning bij de volledige realisatie; van bouw tot en met organisatie verandering. Daarom hebben we expertise gebundeld en versterkt in VODW Digital en een netwerk van realisatiepartners om ons heen verzameld.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe groep wordt geleid door Martijn Ollefers, afkomstig van Aegon en Nienke Gruppelaar, al een paar jaar werkzaam bij VODW en met een achtergrond bij TNT en Heineken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid