Overslaan en naar de inhoud gaan

Verschil mannen en vrouwen bij digitale TV

Afgelopen week kwam al naar buiten dat vrouwen gedwongen worden naar Studio Sport te kijken. Of mannen ook gewongen worden bepaalde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen kwam al naar buiten dat vrouwen gedwongen worden naar Studio Sport te kijken. Of mannen ook gewongen worden bepaalde programma's te bekijken, kon ik niet terugvinden.

related partner content for mobile comes here

In de VS is onderzoek gedaan naar vrouwen en hun interesse naar nieuwe TV technologie. Hierbij werden 1.800 vrouwen en 400 mannen (als referentie) ondervraagd. Interessant materiaal, vooral voor bedrijven als Versatel en KPN, die de komende maanden al die nieuwe zaken gaan lanceren.

Belangrijkste bij het onderzoek blijkt dat mannen en vrouwen in hoofdlijnen gelijk aankijken tegen nieuwe techniek rondom TV-kijken. Maar er zijn ook verschillen. Zo blijken vooral de mannen de voorkeur te geven aan het gemak van de Digitale Video Recorder. Terwijl het de vrouwen zijn die meer brood zien in Video on Demand.

Om de beschikking te krijgen over , is registratie wel verplicht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in