Overslaan en naar de inhoud gaan

BVA gaat achterban bijscholen over breedband

Adverteerders moeten niet langs de zijlijn staan, maar actief het voortouw nemen op het gebied van Triple Play. Met die insteek initieert…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adverteerders moeten niet langs de zijlijn staan, maar actief het voortouw nemen op het gebied van Triple Play. Met die insteek initieert bond van adverteerders onder de noemer 'Broadband Vital Advertisers' een reeks activiteiten, die het inzicht en de invloed van adverteerders op breedband ontwikkelingen moeten vergroten.

related partner content for mobile comes here

Dat werd bekend gemaakt tijdens het openbare gedeelte van de Algemene Leden Vergadering (ALV) van BVA, die gisteren plaatsvond in de Amsterdam Arena te Amsterdam Z.O. Het middagprogramma was geheel gewijd aan breedband ontwikkelingen.

BVA vice-voorzitter Frans Cornelis deed de aftrap van het nieuwe langlopende project 'Broadband Vital Advertisers'.
Broadband Vital Advertisers moet een experimenteer-, onderzoeks-, samenwerkings- en informatie project zijn, exclusief voor BVA leden. Door deel te nemen aan dit project kunnen BVA leden zich bekwamen in de commerciële en communicatieve mogelijkheden van geïntegreerde breedband diensten zoals digitale TV, telefonie en internet (en/of combinaties daarvan), zogenaamde Triple Play diensten. Doel is om kansen te creëren, mogelijkheden uit te testen, praktische ervaringen op te doen en de 'nieuwe TV consument' te leren kennen.

Frans Cornelis: 'Bij traditionele media zitten bureaus en exploitanten toch vaak nog achter de knoppen. Maar de adverteerders financieren dat voor het overgrote deel en daar krijgen ze eigenlijk maar weinig regie voor terug. Daar wil BVA voor haar leden verandering in brengen. Bij de nieuwe ontwikkelingen die eraan komen zijn het opnieuw de adverteerders van wie wordt verwacht dat ze het financieren. Daar willen we dus vanaf het begin zelf aan meesturen. We moeten daarbij niet reactief maar proactief omgaan met de ontwikkeling van Triple Play. Zodoende blijven adverteerders de 'baas' over hun marketing en communicatie investeringen, lopen zij voorop in de ontwikkeling van voor hen relevante toepassingen en behouden ze controle over de gewenste effecten en resultaten van Triple Play communicatie, interactie en commercie.'

Het initiatief is ontwikkeld in samenwerking met bureau Dynamic Zone in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in