Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitverkocht artikel ergernis nummer 1

Consumenten ergeren zich in de supermarkt het meest aan artikelen en aanbiedingen die uitverkocht zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een onderzoek van EFMI Business School en het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel onder 2500 Nederlanders. Lang wachten bij de kassa staat op de derde plaats van de zogenoemde 'ergernisindex'. Deze top 10 wordt jaarlijks gepubliceerd. Dit is de tiende keer.

related partner content for mobile comes here

Volgens Marcel van Aalst van is er in tien jaar wel het een en ander veranderd. 'Tien jaar geleden stonden de slecht rijdende winkelkarren bovenaan. Later werd die eerste plek overgenomen door de lange rijen bij de kassa. En nu dus uitverkochte artikelen.'

Volgens Van Aalst doen supers er alles aan om klanten niet teleur te stellen, maar is het soms op vrijdag en zaterdag zo ongelooflijk druk, dat er toch snel 'gaten in de schappen ontstaan'. Vooral producten als bier, frisdrank, zoutjes en snacks uit de diepvries behoren tot de 'risicogroep'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in