Overslaan en naar de inhoud gaan

Slam!TV voor KPN-kijkers

SLam!TV is vorige week toegevoegd aan het aanbod van Digitenne en Interactieve TV van KPN.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hierdoor kunnen de 1,2 miljoen abonnees de muziekzender volgen. De muziekzender bestaat sinds 2007 en laat vooral videoclips zien. richt zich op jongeren tussen de 13 en 34 jaar.

related partner content for mobile comes here

Jacqueline Bierhorst, algemeen directeur Slam!FM: 'Videoclips zijn de afgelopen tijd bijna compleet verdwenen uit de kanalen in het basisaanbod. Slam!TV is muziektelevisie pur sang: interactief, met de meeste videoclips. De programmering wordt de komende maanden verder uitgebreid.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in