Overslaan en naar de inhoud gaan

Interactieve billboard game (McDonalds)

Steeds meer offline retailers hebben last van e-commerce.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij mij in de buurt zie ik steeds meer winkelpanden leeg staan. Ik ben er echter van overtuigd dat de oude vertrouwde winkel nog steeds bestaansrecht heeft. Om storetraffic te generen zullen aspecten als 'exceeding service' en 'consumer experience' voorop moeten staan. Daarnaast is een combinatie van met ecommerce ook mogelijk. De winkel wordt dan een ophaalpunt van het online bestelde product, een servicepunt wanneer je online bestelde product niet in orde is of zelfs een bestelpunt, waarbij de consumtent middels een winkelexperience in de winkel online kan bestellen en het product vervolgens thuisgeleverd krijgt. Al deze laatstgenoemde aspecten worden trouwens al veelvuldig door retailers ingezet.

related partner content for mobile comes here

McDonald Zweden probeert store traffic te generen met een playfull consumer experience project: Een grote billboard met een classic game die via de mobiel is te besturen en waar je vervolgens prijzen mee kan winnen.
Zie video:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in