Overslaan en naar de inhoud gaan

Schiphol begint aanbesteding mediabureau

Schiphol Group is vandaag gestart met een aanbestedingstraject voor een mediabureau. Schiphol voert deze aanbesteding uit omdat het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de wens van Schiphol om 1 januari 2012 een nieuwe raamovereenkomst in te laten gaan. De aanbesteding duurt dan ook tot eind 2011.

related partner content for mobile comes here

'Het is de rol van het mediabureau een bijdrage te leveren aan de optimalisatie van de effectiviteit en efficiency van het mediagebruik van Schiphol', zo wordt gemeld. Schiphol maakt daarbij zowel van online - als van offline disciplines gebruik. 'De voorliggende opdracht houdt dan ook in: het doen van onderzoek naar - en op basis daarvan het geven van (strategisch) advies over de inzet van online en offline media, én de planning, inkoop, executie en evaluatie daarvan.'

De planning en inkoop SEO en SEA vallen niet binnen de opdracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in