Overslaan en naar de inhoud gaan

Suzanne Ekel verlaat Twitter

'De rol van Head of Marketing Benelux is te smal voor mij gebleken om echt te kunnen doen waar ik in geloof.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Suzanne Ekel verlaat Twitter per eind september. Dat heeft zij per mail aan haar relaties laten weten.

related partner content for mobile comes here

Over de reden van haar vertrek zegt ze dat haar rol van Head of Marketing Benelux te smal voor haar is gebleken om echt te kunnen doen waar ze in gelooft: &;Een geïntegreerde merk- en marketingstrategie voeren die alle disciplines verbindt. Mijn kracht ligt bij merken bouwen met big impact. Dat is breder dan wat ik in deze fase van de onderneming bij Twitter effectief en "volhartig" kan inzetten. Dus is het tijd om verder te gaan.&;

Ekel begon in januari 2014 bij Twitter, naar eigen zeggen met de ambitie om de business en het merk Twitter in de Benelux een flinke boost te geven en te verankeren.

Ekel over haar tijd bij Twitter: &;Ik ben trots op hoe vele merken en marcom professionals in grote en kleine organisaties Twitter hebben omarmd. Op de inspirerende campagnes en bijzondere events. Op het ambitieuze mediapartnership met NOC*NSF. Op ons team dat Twitter zo prachtig wist te integreren in grote events als Serious Request 2014, de 1e Twitter Banendag , het Eurovisie Songfestival en Sail 2015. De basis voor een stevige business- en merkgroei is ingezet.&

Vanaf 1 oktober heropent Ekel haar &;merkenbouw-business&; .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in