Overslaan en naar de inhoud gaan

SMM volledig eigenaar Sportweek

Sportweek is volledig overgenomen door Sanoma Men's Magazines (SMM), de nieuwe mannenbladenuitgeverij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twee jaar geleden nam Sanoma Uitgevers al een deelneming van 50 procent in het sportblad, dat vijf jaar geleden werd gestart en nu een oplage heeft van bijna 64.000.

related partner content for mobile comes here

Sanoma Men's Magazines gaat zich overigens vestigen in Amsterdam Zuidoost. De keus voor het pand is gevallen op het gebouw op de Haaksbergerweg waar voorheen de Geïllustreerde Pers heeft gezeten. De locatie naast de Amsterdamse ArenA wordt eind eerste kwartaal betrokken en zal ruim 200 mensen huisvesten.

Sanoma Men's Magazines is ontstaan uit het samengaan van de mannenbladen van Sanoma Uitgevers in Hoofddorp, Uitgeverij Veldhuis in Almere en Sportweek in Amsterdam. De nieuwe organisatie komt onder leiding van de algemeen directeur Auke Visser. De bladen zijn onderverdeeld in vier clusters (lifestyle, actualiteit, verkeer en sport) met als uitgevers Sandra Dol en Eric Ariëns.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in