Schone kleding als een service. Hoe Henkel innoveert in de wereld van waspoeder
‘Je kleding perfect schoon en binnen 48 uur retour.’ Met die belofte ging in deze zomer dobbi van start. De digitale was- en stomerijdienst is een initiatief van twee ondernemers uit de stomerijwereld: Maurits Tiethoff, oprichter van stomerijwinkel Bubble&Stitch, en Ruben van Pelt van stomerij Topcleaning in Harderwijk. De ondernemers hebben grote ambities met de nieuwe was- en stomerijdienst en hebben PostNL en waspoedergigant Henkel (o.a. Witte Reus, Persil) aan boord als investeerders. Post.nl stapt in als logistiek partner, terwijl Henkel 'de expertise rond de wasmiddelen' levert (en natuurlijk de wasmiddelen zelf). Met deze partners denken ze dobbi - dat als tagline 'powered by Persil' hanteert – nog dit jaar landelijk te kunnen uitrollen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid