Overslaan en naar de inhoud gaan

Schone kleding als een service. Hoe Henkel innoveert in de wereld van waspoeder

Henkel investeert samen met PostNL in on demand was- en stomerijdienst dobbi. Innovatiebaas Thomas Schuffenhauer legt uit waarom.
Miniatuurvoorbeeld
© Henkel
Miniatuurvoorbeeld
© Henkel

‘Je kleding perfect schoon en binnen 48 uur retour.’  Met die belofte ging in deze zomer dobbi van start. De digitale was- en stomerijdienst is een initiatief van twee ondernemers uit de stomerijwereld: Maurits Tiethoff, oprichter van stomerijwinkel Bubble&Stitch, en Ruben van Pelt van stomerij Topcleaning in Harderwijk. De ondernemers hebben grote ambities met de nieuwe was- en stomerijdienst en hebben PostNL en waspoedergigant Henkel (o.a. Witte Reus, Persil) aan boord als investeerders. Post.nl stapt in als logistiek partner, terwijl Henkel 'de expertise rond de wasmiddelen' levert (en natuurlijk de wasmiddelen zelf). Met deze partners denken ze dobbi - dat als tagline 'powered by Persil' hanteert – nog dit jaar landelijk te kunnen uitrollen

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in