Save2010 versus Delete2010


Daarom heeft reclamebureau ETCETERA in samenwerking met Red Urban www.save2010.nl ontwikkeld. Een website als een digitaal prikbord vol positiviteit, waarop iedereen zijn persoonlijke hoogtepunt van het jaar kan posten. Van het opbloeien van een nieuwe liefde, een nieuw huis tot die topprestatie op het werk; alles kun je insturen.
Maar omdat het dit jaar natuurlijk ook niet allemaal non-stop rozengeur en maneschijn was, is ook www.delete2010.nl weer in het leven geroepen. Deze website is bedoeld als verzamelplek voor alle negatieve berichten van het afgelopen jaar. Eerder gebeurde dit al op delete2009, dat in enkele dagen volstroomde met tienduizenden inzendingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe servers waarop alle data verzameld werd, zijn naderhand ritueel vernietigd door dj Ruud de Wild. Ook de data van delete2010 zal op een soortgelijke manier aan zijn einde komen, terwijl de data van save2010 juist op originele wijze behouden wordt. Suggesties voor deze ludieke acties kunnen ingestuurd naar {encode="save2010@etcetera.nl" title="save2010@etcetera.nl"} en {encode="delete2010@etcetera.nl" title="delete2010@etcetera.nl"}.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid