Overslaan en naar de inhoud gaan

Save2010 versus Delete2010

Een prachtige zomer, een economie die weer een beetje aantrok en een Oranjelegioen dat voor het eerst in 30 jaar weer een WK-finale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarom heeft reclamebureau ETCETERA in samenwerking met Red Urban ontwikkeld. Een website als een digitaal prikbord vol positiviteit, waarop iedereen zijn persoonlijke hoogtepunt van het jaar kan posten. Van het opbloeien van een nieuwe liefde, een nieuw huis tot die topprestatie op het werk; alles kun je insturen.

related partner content for mobile comes here

Maar omdat het dit jaar natuurlijk ook niet allemaal non-stop rozengeur en maneschijn was, is ook weer in het leven geroepen. Deze website is bedoeld als verzamelplek voor alle negatieve berichten van het afgelopen jaar. Eerder gebeurde dit al op delete2009, dat in enkele dagen volstroomde met tienduizenden inzendingen.

De servers waarop alle data verzameld werd, zijn naderhand ritueel vernietigd door dj Ruud de Wild. Ook de data van delete2010 zal op een soortgelijke manier aan zijn einde komen, terwijl de data van save2010 juist op originele wijze behouden wordt. Suggesties voor deze ludieke acties kunnen ingestuurd naar {encode="save2010@etcetera.nl" title="save2010@etcetera.nl"} en {encode="delete2010@etcetera.nl" title="delete2010@etcetera.nl"}.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in