Overslaan en naar de inhoud gaan

Sure we cannot

En dan op de achterkant van de krant een paginagrote advertentie: "Waarom geeft TNT Post niet gewoon toe aan de eisen van de vakbonden?".…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

En dan op de achterkant van de krant een paginagrote advertentie: "Waarom geeft TNT Post niet gewoon toe aan de eisen van de vakbonden?". Nou ze geven zelf het antwoord: "Zo kunnen we op de markt voor pakketten nog groei realiseren via fulfilmentactiviteiten of e-commerce. Dit lost het werkgelegenheidsprobleem niet structureel op, maar draagt wel bij aan de oplossing." Ik denk dat wanneer je deze tekst aan de gemiddelde postbode of klant laat lezen, hij/zij er met geen mogelijkheid chocolade van kan maken. Fulfilmentactiviteiten of e-commerce - welke gediskwalificeerde copywriter heeft dit uit zijn pen kunnen wringen? En als het werkgelegenheidsprobleem er niet door wordt opgelost, waarom waarom zou het dan wel bijdragen aan de oplossing?

related partner content for mobile comes here

De combinatie van zaken: campagne voeren vlak voor de kerst alsof er niets aan de hand is; je gelijk zien te krijgen via onleesbare teksten, kan mij alleen maar doen concluderen dat er binnen TNT post op dit moment niemand is die regie voert over de de beeldvorming over het bedrijf in de buitenwereld, Waar is die Chief Reputation Officer? Mijn advies, stop met doen alsof er niets aan de hand is, en probeer in gewone mensentaal uit te leggen waarom je doet zoals je doet. Want dit straalt onmacht uit en resulteert in een toch al afbrokkelende markt naar de overstap naar alternatieven. En daar is niemand binnen TNT, management noch medewerker bij gebaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in