Overslaan en naar de inhoud gaan

Glamour Tijdschrift van het Jaar

Glamour (G+J Uitgevers) is vanavond tijdens het dertiende Tijdschriftengala bekroond met de Mercur Tijdschrift van het Jaar 2010.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Glamour (G+J Uitgevers) is vanavond tijdens het dertiende Tijdschriftengala bekroond met de Tijdschrift van het Jaar 2010.

related partner content for mobile comes here

Zo’n duizend collega’s uit de tijdschriftenwereld zagen hoe Glamour de titels Cosmopolitan, Grazia, Linda. en Vrij Nederland achter zich liet. De jury merkte op dat Glamour tot de top drie behoort op de advertentiemarkt voor vrouwenbladen.
Vrij Nederland won dan wel geen gewone Mercur, toch werd het blad op het schild gehesen. De jubilerende titel (‘70 jaar en springlevend’, aldus de jury) kreeg de Mercur d’Or/LOF-prijs. ‘Het feit dat VN in een dalende markt de opwaartse lijn weer te pakken heeft, is voor de vakjury het bewijs dat VN weer relevant is.’
Hilmar Mulder werd Hoofdredacteur van het Jaar. De jury: ‘Al zes kwartalen op rij laat de glossy een oplagestijging zien met in 2010 ook een spectaculaire groei in advertentieomzet.’ De Lancering van het Jaar ging naar Helden, de sportglossy van vader en dochter Barend. Innovatie van het Jaar ging naar NuSport. De TNT Marketingactie van het jaar was voor de Truckstar-actie om postbodes om te scholen tot vrachtwagenchauffeurs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in