Samsonite wereldwijd naar Initiative
Reisbagagebedrijf Samsonite heeft het wereldwijde media-account ondergebracht bij Initiative.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoeveel het account waard is, is onbekend. Wel wil Samsonite het budget met 30 procent verhogen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Samsonite had een pitch uitgeschreven. Het wordt de eerste keer dat het bedrijf direct met een mediabureau werkt. Planning werd in huis gedaan, de buying werd indirect gedaan door OMD via TBWA.
Het is onder meer de bedoeling dat het merk Samsonite Black label verder onder de aandacht wordt gebracht. Het account beslaat 22 markten wereldwijd en wordt behandeld vanuit Brussel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Media and Marketing Europe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid