Roddelblad gaat NL Deze Week heten
Het roddelblad dat tot voor kort NL Boulevard heette, heeft een nieuwe naam: NL Deze Week. Hoofdredacteur Leo van Rooijen schreef een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Credits Media, uitgever van Blvd., had de Van Rooijen voor het gerecht gedaagd omdat Blvd. in de spreektaal boulevard genoemd zou worden. Op de prijsvraag reageerden 220 mensen. De winnaar krijgt een levenslang abonnement op NL Deze Week. Andere inzendingen waren NL Exclusief, NL Showtime en NL Hot Spot. Volgens Van Rooijen is de nieuwe naam vrij te gebruiken. Hij verwacht geen gerechtelijke stappen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid