Overslaan en naar de inhoud gaan

Rochdale heeft nog steeds last van de Maserati van Möllenkamp

Zelfs als elders in de semipublieke sector ontoelaatbaar gedrag plaatsvindt, wordt de combinatie Maserati-Rochdale er weer bij gehaald,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bestuursvoorzitter René Grotendorst in Communicatie januari/februari: ‘Als een van onze vakmannen een reparatie bij een huurder komt doen en soms nee moet verkopen, komt die Maserati vaak weer langs. De beeldvorming blijft lastig te beïnvloeden. Aanvankelijk werd de commotie langzaam minder. Maar toen rakelden de affaire bij Vestia en de parlementaire enquête alles weer op.

related partner content for mobile comes here

Mercedes van Vestia-directeur

‘Bij Vestia lijkt het effect op de reputatie minder groot dan bij ons, terwijl het financiële effect juist groter was en zelfs de gehele sector hieraan moest meebetalen. Een derivatenportefeuille is technisch, dat roept minder emotie op. Terwijl de Mercedes van Vestia-directeur Erik Staal duurder was dat de Maserati van Möllenkamp. We staan ook nog steeds onderaan de Building Business Reputatiemonitor, Vestia staat alweer boven ons.’

Woordvoerder Nico de Leeuw: ‘Zelfs als er elders in de semipublieke sector iets gebeurt wat te maken heeft met correct gedrag, worden Rochdale en de Maserati er meteen weer bij gehaald.’

Het januari/februari-nummer van Communicatie verschijnt 6 februari 2014. Voor het volledige interviewe met René Grotendorst, Nico de Leeuw en communicatiemanager Frederik Kunst, klik .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in