Overslaan en naar de inhoud gaan

Rietbergen vertrekt bij PCM Uitgevers

Stef Rietbergen, uitgever van NRC Handelsblad, vertrekt bij PCM Uitgevers. Hij verlaat het concern ‘in goed overleg’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na bijna tien jaar bij PCM Uitgevers gewerkt te hebben, is Rietbergen toe aan een nieuwe stap in zijn carrière. Daarom heeft hij besloten zijn carrière buiten PCM voort te zetten.

related partner content for mobile comes here

Stef Rietbergen kwam in 1998 bij PCM Uitgevers. Hij was van 1998 tot 2002 titelmanager Trouw verantwoordelijk voor de marketing van Trouw. In die periode is de reclamecampagne van Trouw. Vervolgens ging hij in 2002 naar NRC Handelsblad. In zijn periode als uitgever werd de reclamecampagne: ‘Slijpsteen voor de geest’ ontwikkeld. Ook werd nrc.next gelanceerd.

Marketingmanager en plaatsvervangend uitgever Gert Jan Oelderik neemt zijn werkzaamheden voor NRC Handelsblad over. Willem Jan Makkinga wordt als uitgever eindverantwoordelijk voor nrc.next. Oelderik en Makkinga rapporteren rechtstreeks aan de raad van bestuur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in