
Na bijna tien jaar bij PCM Uitgevers gewerkt te hebben, is Rietbergen toe aan een nieuwe stap in zijn carrière. Daarom heeft hij besloten zijn carrière buiten PCM voort te zetten.
Stef Rietbergen kwam in 1998 bij PCM Uitgevers. Hij was van 1998 tot 2002 titelmanager Trouw verantwoordelijk voor de marketing van Trouw. In die periode is de reclamecampagne van Trouw. Vervolgens ging hij in 2002 naar NRC Handelsblad. In zijn periode als uitgever werd de reclamecampagne: ‘Slijpsteen voor de geest’ ontwikkeld. Ook werd nrc.next gelanceerd.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeMarketingmanager en plaatsvervangend uitgever Gert Jan Oelderik neemt zijn werkzaamheden voor NRC Handelsblad over. Willem Jan Makkinga wordt als uitgever eindverantwoordelijk voor nrc.next. Oelderik en Makkinga rapporteren rechtstreeks aan de raad van bestuur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee