Nieuwe FD vandaag gelanceerd
Het Financieele Dagblad is vernieuwd. De krant is voortaan zalmroze, heeft een nieuw logo, is compacter en heeft een nieuwe broodletter.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De krantenmakers kozen voor roze, omdat die kleur omdat in verscheidene Europese landen geldt als dé kleur van zakenkranten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook zijn er journalistieke veranderingen, zoals een dagelijkse pagina over carrière, een speciaal weekendkatern en de pagina Morgen, met aandacht voor innovaties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTv-gegevens ontbreken nog steeds in de zakenkrant en daar speelt het FD in de introductiecampagne op in. RTL-baas Fons van Westerloo komt op billboards voorbij met de slogan 'Er staat nog steeds niet in wat er op tv komt'. Gerrit Zalm werd ook naar zijn mening gevraagd. 'Er is geen mooiere kleur dan zalmroze', luidt zijn slagzin (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid