Overslaan en naar de inhoud gaan

Recordgroei Havas Worldwide in 2014

Het inkomen van de Franse holding steeg met 4,5 procent naar 1,85 miljard euro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ceo Yannick Bolloré noemt 2014 een recordjaar als het gaat om groei. De organische groei kwam uit op 5,1 procent.

New business kwam netto uit op 2,2 miljard. Havas Media won belangrijke accounts als Iglo en DE Masterblenders en in Nederland onder meer Disney en de automerken van Louwman & Parqui en Nimag (Toyota, Suzuki en Lexus).

Er werd 34 miljoen gestoken in acquisities, met name in digitale bureaus, zoals Work Club (GB) en Revenue Frontier (VS). Verder werd de Havas Villages strategie verder doorgevoerd. Daarbij worden in diverse landen en steden wereldwijd alle bureaus in een bepaalde discipline onder één dak gezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in