Re-Magazine gerestyled
'Boring!, the summer of year 2000' is de opmerkelijke titel van het
vierde, gerestylede nummer van Re-Magazine. Het Engelstalige,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een hogere
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
frequentie, zo'n driemaal per jaar, is nu de bedoeling, volgens producente
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJulia van Mourik. Re-Magazine kost 17,50 gulden. "Het is een blad tussen
alle bladen in", zegt bedenker/hoofdredacteur Jop van Bennekom (30),
"over het leven van jongeren in een grote stad." In het buitenland wordt het
tijdschrift van San Francisco tot Tokio als `cultural magazine on modern
life' aan de man gebracht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid