Publieke omroepen in week 46 best bekeken
De publieke omroepen behaalden in week 46 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31,1 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,5 procent en de SBS zenders 18,7 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 31 procent, de zenders van RTL Nederland 27 procent en de SBS zenders 23.2 procent. In week 46 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 210,9 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Boer zoekt vrouw was, net als de week ervoor, het best bekeken programma in week 46 met 2,966 miljoen kijkers. De vriendschappelijke interland Nederland-Engeland van afgelopen vrijdag stond op nummer twee met 2,791 miljoen kijkers, gevolgd door de zondagse wedstrijden met 2,664 miljoen kijkers.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid