Overslaan en naar de inhoud gaan

Promotiebranche gaat campagne voeren

Het Platform Promotional Products (PPP) start een landelijke mediacampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Promotionele producten maken merken sterker’, is het thema van deze campagne, die adverteerders ertoe moet bewegen om promotionele producten vaker in te zetten als reclamemedium. De campagne richt zich op commercieel verantwoordelijken binnen het groot MKB en benadrukt de belevingswereld van een promotioneel product, de langdurigheid en het effect van de investering.

related partner content for mobile comes here

deed recent marktonderzoek naar het bereik en gebruik van promotionele producten. Hieruit blijkt dat 75% van de ontvangers tenminste één promotioneel product op de werkplek heeft en dat 70%  promotionele producten langere tijd bewaart. Zeker als het gaat om praktische items als tassen, promotioneel textiel, gezondheids- en veiligheidsitems en schrijfwaren.

De campagne 2014 start begin november, de bedoeling is dat deze volgend jaar een vervolg krijgt. &;Want er is nog veel werk aan de winkel om promotionele producten de erkenning van volwaardige marketing media te geven,&; zegt Marijke van Hoorne, directeur van PPP. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in