Overslaan en naar de inhoud gaan

Modder modellen in campagne voor Mud

Met modder besmeurde modellen voerden vanmorgen actie tijdens de Dutch Design Week.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De borden droegen teksten als ‘Change fashion’, ‘Reduce waste’, ‘Lease A Jeans’ en ‘For the love of earth’.

related partner content for mobile comes here

De Dry Mud collectie is opnieuw een duurzame innovatie van het Nederlands jeansmerk Mud Jeans. In het productieproces wordt 30 procent water bespaard, doordat deze deels uit gerecycled materiaal bestaat. De collectie is gemaakt van biologische katoen en vervezelde jeans en bestaat uit een tapered heren- en een straight dames model jeans, een cardigan en een jumper.

Met creatief bureau Cloudfactory werd een gelimiteerde ‘Mud Jeans for the love of earth&; editie ontwikkeld: Dry Mud. &;Modder is prachtig, rauw, puur en sensueel. Modder herstelt, vernieuwt en brengt levensenergie met zijn vruchtbaarheid. En dat is exact de drijfveer waarop de nieuwe campagne is geïnspireerd.&;
De campagne is gefotografeerd door de Nederlandse topfotograaf Carli Hermès. 

Dry Mud is vanaf vandaag wereldwijd verkrijgbaar via crowdfunding platform .

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in