Overslaan en naar de inhoud gaan

Platform Promotional Products promoot zichzelf

Met de campagne 'Promotionele producten maken merken sterker' wil het Platform Promotional Products het MKB overtuigen van de wervende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne laat de belevingswereld van een promotioneel product zien,  de lange duur en het effect van de investering.

related partner content for mobile comes here

Hij vloeit voort uit een marktonderzoek dat het (PPP) onlangs deed. Dat leverde onder meer de volgende uitkomsten op:

- 75% van de ontvangers heeft tenminste één promotioneel product in de directe omgeving van de werkplek
- Schrijfwaren staan sinds jaar en dag met stip op 1 als meest ingezet promotioneel product
- 70% van de ontvangers bewaart promotionele producten langere tijd. Zeker als deze nuttig zijn voor gebruik: tassen, promotioneel textiel, gezondheids- en veiligheidsitems en schrijfwaren zijn meest voorkomende producten

Marijke van Hoorne, PPP-directeur: ‘De campagne begint in november en het is onze intentie om begin 2015 een vervolg te presenteren. Want er is nog veel werk aan de winkel om promotionele producten de erkenning van volwaardige marketing media te geven.’ 

PPP heeft circa 250 leden, die allen de PPP code of conduct hebben ondertekend. Het PPP lidmaatschap functioneert als een keurmerk richting zakelijke afnemers en eindgebruikers. De opdrachtgever moet er vanuit kunnen gaan dat de aangesloten leden beschikken over alle noodzakelijke kennis en middelen voor advies en inkoop. Tot PPP leden behoren importeurs, groothandelaren, producenten en tussenhandelaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in