Overslaan en naar de inhoud gaan

Otten marketingdirecteur nieuw Fortis-label

René Otten en Boudewijn van Uden zijn benoemd tot respectievelijk directeur marketing & communicatie en directeur verkoop van Amev, Stad…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee vormen samen de directie marketing en verkoop van het nieuwe label, waarin Amev, Stad Rotterdam en Woudsend in de tweede helft van volgend jaar volledig zijn geïntegreerd. Otten en Van Uden rapporteren aan Thijs Meinders, lid van de Fortis-hoofddirectie.

related partner content for mobile comes here

Otten en Van Uden moeten er de komende tijd voor zorgen dat de bestaande labels Amev, Stad Rotterdam en Woudsend ‘succesvol blijven opereren’. Verder zijn ze verantwoordelijk voor het vormgeven van de marketing en verkooporganisatie van de nieuwe intermediairverzekeraar.

Otten werd per 1 november benoemd tot directeur marketing & verkoop van Amev. Daarvoor was hij ruim 23 jaar werkzaam voor De Amersfoortse Verzekeringen, waar hij verschillende commerciële functies bekleedde. Boudewijn van Uden werd op 1 januari 2003 benoemd tot directeur commerciële zaken van Stad Rotterdam Verzekeringen en is vanaf 1 april 2003 directeur marketing & verkoop Stad Rotterdam/Woudsend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in