Overslaan en naar de inhoud gaan

Self-service check in bij KLM

Sinds vorige week zijn in vertrekhal 2 op Amsterdam Airport Schiphol twaalf speciale ‘bagage afgiftepunten’ officieel in gebruik…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KLM biedt passagiers nu incheckdiensten via internet of de selfservice incheckapparaten op de luchthaven. Passagiers met een elektronisch ticket kunnen vanaf 30 uur voor vertrek via internet inchecken, een stoelkeuze maken en hun instapkaart afdrukken.
Passagiers die niet via internet hebben ingecheckt of met een papieren ticket reizen kunnen op de luchthaven alsnog inchecken via de selfservice incheckapparaten.
Een reiziger met alleen handbagage kan na inchecken direct doorlopen naar de gate. Passagiers met ruimbagage moeten die afgeven bij de speciale bagage-afgiftepunten voor ze naar de gate gaan. Bij het afgiftepunt worden in korte tijd reisdocumenten gecontroleerd en de bagage ingenomen.

related partner content for mobile comes here

De bouw van de bagage-afgiftepunten is gerealiseerd door Amsterdam Airport Schiphol. Een verdubbeling van de capaciteit wordt gerealiseerd in april 2004. KLM en Amsterdam Airport Schiphol investeren gezamenlijk aan de uitbreiding van de selfservice capaciteit.
KLM speelt hiermee in op de groeiende behoefte van passagiers naar meer efficiëntie en controle over het reisproces. Met deze services behoren lange incheck wachttijden op de luchthaven tot het verleden. Omdat zowel e-ticket als instapkaart elektronisch zijn opgeslagen kunnen deze niet meer worden verloren of gestolen maar kunnen altijd opnieuw worden opgeroepen door de passagier zelf of de reisagent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in