Overslaan en naar de inhoud gaan

Leo van Sister directeur GVR

Het bestuur van het GVR, Centrum voor Marketingcommunicatie, heeft Leo van Sister benoemd tot directeur. Hij volgt per 1 mei Willem Falter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Falter wil na ruim vijf jaar als directeur meer tijd aan zijn verschillende (groeiende) nevenactiviteiten besteden. Van Sister was de afgelopen jaren als vice-voorzitter van het bestuur direct bij de activiteiten van het GVR betrokken.

related partner content for mobile comes here

Hij gaat de directeursfunctie parttime, twee dagen per week, invullen. Zijn taak is in het bijzonder gericht op het verder uitbouwen van het GVR als kenniscentrum voor de marketing- en communicatiebranche. Daarnaast is de verdere samenwerking met VEA en BVA binnen het nieuw opgerichte CMC (Centrum voor Merk en Communicatie) een belangrijk aandachtsgebied. Naast zijn nieuwe functie als GVR directeur zal Van Sister zijn activiteiten als partner bij het merkenadviesbureau BrandWatch® handhaven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in